Los Angeles

28 juli 2013 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Hallo volgers

Goedemorgen het is 10 uur en we staan net op. Geweldig meer als acht uur geslapen. Het is een heerlijk bed. We gaan vandaag de walk of Fame bewandelen. Kijken of het wat is op de Hollywood Blv. Eerste gaan we beneden ontbijten in het hotel en dan weg.

Zo het is nu bijna vier uur en we hebben net onze hotelkamer binnen getreden. Al die tijd hebben we sterren bekeken op de Walk of Fame. Ik heb een paar sterren op de foto gezet. Onderweg hebben we ook nog even wat te drinken genomen. O ja we hebben ook nog gewinkeld. We mogen er wel een grotere koffer kopen voor alleen de souvenirs en de kleinste koffer hier laten. Aan het begin van de walk liggen de twee belangrijkste sterren. The Beatles en natuurlijk Elvis Presley. Er zijn foto's gemaakt en Job heeft gefilmd. Chinese theater op de Hollywood Blv. hebben we ook gepasseerd. We zijn niet naar binnen gegaan veel te druk.

Wie hebben we allemaal gezien. Nou teveel om op te noemen. Elmo, darth vader, Jack sparrow, Mickey en Minnie, doornroosje, captain America en nog meer van die malloten die denken dat ze er op lijken. Het was wel leuk allemaal om te zien. We weten nog niet wat we straks gaan doen maar we zien wel. Mike ligt lekker op bed een film te kijken en Job en ik gaan even naar buiten toe. Straks lekker douchen en op zoek naar een restaurant om avond eten te scoren.

Nou we hebben gegeten bij Fresh Brothers. Dat is een pizzaria met hele grote pizza's. Mike en ik hebben een pizza peperoni medium besteld en met ons tweeën gedeeld. Job een pizza Margerita en Mike heeft het laatste stukje van die pizza ook opgegeten. En die van Job was een small pizza. Ze waren heerlijk.

Tijdens de terug wandeling naar het hotel zie je bij sommige restaurants hele rijen buiten wachten om er te mogen eten. Nou echt niet een uur wachten voor ik een keer kan eten. We gaan lekker vroeg ons bedje in want morgen vroeg weer op en een lange dag voor de boeg. We gaan morgen naar de Universal studio's in Los Angeles. Weltrusten en tot morgen.