Capitol Reef

10 juli 2013 - Capitol Reef National Park, Utah, Verenigde Staten

Hallo volgers

Goedemorgen we hebben lekker uitgeslapen. Het is 10 uur. Lekker even een bakje doen en relaxen van de stilte hier. Ik weet nog niet wat we gaan doen maar de camper blijft op zijn plekje staan vandaag.

Persoonlijke berichten tijd.

Cisca en Erwin. Hoe gaat het met Jerry. Heeft hij al kuilen gegraven. Ik mis de spelletjes Yathzee ook. Xxx

Yvette en Erik. Hallo hoe is jullie vakantie. Ik wil even zeggen dat ik niet overal bereik heb. Mijn telefoon is ook contant leeg terwijl ik hem niet gebruik. Ik denk dat hij niet tegen de warmte kan. Hebt jij soms Job zijn telefoon nummer. Zo niet moet je dat maar even aan ma vragen. Ik heb paps van de week nog gesproken en ik probeer hem morgen weer te bellen. Deed me goed om hem te horen. Xxx

Mr. Schell. Mike zegt hallo. Ik heb al twee weken erop zitten. Geniet hier heel erg. Wil je de andere leerlingen de groetjes doen vanuit the USA. Xxx

Ma en Tom. Hallo, kom deze kant op dat is mooier als Spanje zegt Job. Xxx

Ronald. Mike zijn Death Star staat op zijn kamer en je mag hem nog steeds niet hebben zegt Mike. Hoe is het daar lekker druk of valt dat ook wel weer mee. Doe Rory de groeten en de beveiliging. Xxx

Ma en Ab. Mams er vliegen hier heel wat vlinders ik krijg alleen niet de kans om ze te fotograferen. Ze blijven niet echt zitten. Ik heb het gevraagd in Nederlands en Engels maar ze luisteren niet. Xxx

Timo en Astrid. Als je de kans krijgt moet je dit ook eens doen. Je zal genieten met Astrid en de kids. Alleen Las Vegas is dan niks want de kinderen mogen nergens in alleen in de winkels zijn ze welkom. Xxx

Rebekka en Berry. Kom deze kant even op mijn nagels groeien als gekken hier. Kan je gelijk bijkomen. Hier is alles net als jij relax. Xxx

Marianne en Aschwin. Hallo hoe is het op de Zuidhoek. Staat ons huis er nog. Cisca past op dus je weet maar nooit. Hahahaha Wil je tegen je ouders zeggen dat we volop genieten en alles perfect gaat. Ik mis ons spelletjes Yathzee maar ik maak Job en Mike wel in met kaarten. Xxx

Matthijs. Hoe is chauffeurtje. Gaat het nog goed. Lekker druk of valt het wel mee. Plaag Ronald nog even uit naam van mij. Bij voorbaat dank. Xxx

Jacqueline en Theo. Wij willen jullie vanaf deze plek in de USA een prettige vakantie wensen in Florida. Geniet er maar lekker van. Zita en Ilse jullie krijgen de groeten van Mike. Theo stiekem een knuffel van mij. Xxx

Sharon. Als je moeder niet wil dan mag jij deze kant op komen hoor. Xxx

Patricia (Bito). Het is in een woord geweldig hier. Je hebt geen woord gelogen over alles. Het is hier schitterend en de lokale bevolking is hier de vriendelijkheid zelve.

Ilonka. Hoe gaat het daar. Doe de rest de groetjes thuis. Xxx

Als ik iemand vergeten bent dan sorry maar inheb geen wifi dus kan de lijst ook niet nakijken. Maar sorry als het zo is maak ik het goed. Morgen gaan we rijden naar Arches National Park. Dat is 291 km. Dat is 3.30 uur rijden. Vanavond weer vroeg ons bedje in en 7 uur opstaan.