Arches Nat. Park - Moab

13 juli 2013 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Hallo volgers

Goedemorgen. We zitten vandaag al twee weken in de USA. Er is een wonder geschiedde. Ik heb nog steeds geen heimwee naar huis.

Even voor mijn mams. Ja je hebt het goed gedaan ik heb je bericht gelezen. Ik zei het toch dat Sister Act te gek was. Xxx

We zijn vanmorgen om 8 uur opgestaan en vroeg vertrokken uit de bij tuin van de duivel. We hebben de camper buiten het campground gebied gezet, wel 500 meter verder en zijn de tuin gaan bezoeken van de duivel himself. Job zei gisteren dan gaan we vroeg dan is het niet zo warm. Nou forget it. Het was 9 uur en het was bloed verziekend heet in die tuin maar wel weer hele mooie dingen gezien. Ik was blij toen we na een goed uur later weer in de camper zaten.

Na afgekoeld te zijn, zijn we naar Moab city gereden. Daar hebben we even gewandeld, gewinkeld en geluncht. Dat winkelen was best leuk. Souvenir gehaald voor onze huis oppas. Ik vertel alleen lekker niet wat Cisca maar ik weet zeker dat het een plekje krijgt.

Mam ik heb nog steeds geen vlinder kunnen fotograferen maar ik heb er een gevangen en zo gemaakt dat je hem voor altijd op je koelkast kan laten zitten.

Eten even over eten gesproken. We hebben geluncht in de city en ik heb de helft van mijn lunch in de koelkast liggen van de camper. Het eten hier is echt veel. Zelfs Job had er moeite mee. Mike zou een goede Amerikaan zijn. Die kan eten.

We hebben de tank en de koelbox weer gevuld en zijn richting KOA campground net buiten Moab gereden. Bij aankomst werd de plaats aangewezen waar we moesten staan. In een keer in zijn achteruit gereden en gelijk goed geparkeerd. Ik kreeg een compliment van de meneer die ons het plekje had gewezen. Beide duimen omhoog en dat voor een vrouw was zijn commentaar. Na alles geïnstalleerd te hebben is Mike naar het zwembad gevlucht. Job en ik hebben nog even een koude klets (Job bier en ik cola) genomen.

We hebben met ons tweeën even de was bij elkaar geraapt en zijn richting de wasserette gelopen. Job en ik hebben de was in de automaat gepropt en zijn ook een duik gaan nemen. Het water was lekker maar we wilde er niet meer uit. Was best koud als je eruit kwam. Na een tijd hebben we de was in de droger gedaan en hebben daarop gewacht.

Mike heeft op een flipperkast gespeeld met muziek en geluiden van Elvis Presley. Was een mooie kast maar hij past niet in de handbagage. Daarna hebben we weer lekker gegeten. Spareribs (sterk gekruid) met knoflook aardappelpuree.

Nu zitten we buiten en als de zon hier onder is, is het ook echt donker. De hemel staat hier weer vol met sterren. We gaan dadelijk plan de campagne maken voor morgen. Dus ik zou zeggen welterusten voor iedereen en tot morgen.