Lake Mead

24 juli 2013 - Overton, Verenigde Staten

Hallo volgers

Goedemorgen weer. Nou vandaag is de dag dat we gaan ruimen in de camper. Vanmorgen eerst de was gedaan samen met Mike. Job is in de camper gebleven en heeft de afwas gedaan. Hij heeft ook gelijk de kastjes leeggeruimd in de keuken gedeelte. Ik heb elke keer iets aangepakt in de camper en Job buiten de camper. Hij kan tenslotte beter tegen de warmte als ik.

Bijna alles is gedaan en de andere dingen die we nog moeten doen gaan we na het eten doen als de zon onder is gegaan. Dadelijk gaat Job de barbecue weer aansteken en eten maken. Ik heb weer een puzzelboekje vol gepuzzeld hoor. Kan hij dat gebruiken voor het vuur aan te steken.

Ik wil ook iedereen even bedanken die op Facebook Mike al heeft gefeliciteerd. Hij vond het heel leuk. Vooral de roze taart van Marianne. Hier is hij nog niet jarig dus hij heeft van ons nog niets gehad. Morgen gaan we hem verwennen in Las Vegas. Wat we gaan doen horen jullie morgen wel weer. Nou ik ga even weer wat koffers inpakken en ik spreek jullie nog even na het eten toe.

Nou dat zit er ook weer in. Nu nadat we even uit gebuikt zijn gaan we verder met opruimen. De achterbak is schoongemaakt en de koffers liggen er netjes in. Ik weet niet waar alle kleding vandaan komt maar ik kom een koffer tekort geloof ik. Job heeft net af gewassen en is nu een bakje aan het zetten. Daarna weer aan de slaag.

O ja Job heeft ook nog een rondleiding gegeven door de camper. Dat is alleen pas thuis te zien omdat ik het gefilmd heb. Dus op de achtergrond horen jullie alleen maar gepiep. Over piepen gesproken ik heb ook nog een stel roadrunners gefilmd en nee de coyote was er weer niet bij.

Zo ik heb de douche en de wc schoongemaakt en Job de magnetron en gasfornuis. Daarna hebben we beide de kastjes van buiten schoongemaakt. Hij is helemaal schoon op de vloer en tafel na maar ja die gebruiken we morgen nog. O ja en de koelkast moet nog leeg. Die staat nog vol met blikjes bier, cola en water.

Zo, het is 22:33 uur en we gaan zo slapen. Morgen vroeg op en richting Las Vegas om de camper in te leveren. Weltrusten en tot morgen