Lake Mead

23 juli 2013 - Overton, Verenigde Staten

Hallo volgers

Vanmorgen lekker uitgeslapen want gisteravond hebben we nog een tijdje buiten gezeten en zitten genieten van de onweersbuien veel verderop. Het was een mooi licht spektakel. Gisteren hadden we hier ook een hele mooie volle maan. We hadden geen lantaarn nodig om het douche gebouw te vinden.

We waren rond 10 uur wakker. De zon staat alweer hoog aan de hemel. Het is nu al zweten buiten. Na alles gedaan te hebben. Boterham eten en Job heeft koffie gezet moeten we boodschappen gaan doen. Cola was bijna op en de bier was helemaal op.

Hier in de winkel hadden ze het niet dus moesten we naar Boulder city. Dat is de stad die de werkers van de dam hebben gevestigd. Overal staan ook bordjes met de tekst " Proud builders of the Hooverdam ". Daar hebben we in een supermarkt drinken en brood gehaald. Het is best een gezellig stadje met veel winkels. We hebben dit keer ons geld in onze zakken gehouden en hebben niet gewinkeld. Daarna zijn we naar de haven gereden.

Nou dat was verspilde benzine want daar was niks te beleven dus op naar het strand. We hebben nu een plekje gevonden dat we nog dichter bij het water staan. Lekker gezwommen. Ik had geen zin om me om te kleden dus ik heb me met kleding en al zo achterover laten vallen. Het water was heerlijk. Terug naar de camper en weer relaxen want het is te warm om wat te doen. Mike heeft nog even met zijn vliegtuigje gevlogen. Na een uurtje zitten zijn we weer het water in gegaan. Mijn kleding hoef ik dus niet meer te wassen lol.

Het is nu vier uur en we zijn net terug. We hebben nog even twee zakken ijs blokjes gehaald. Dat waren we namelijk vergeten. Nu zitten we achter de camper in de schaduw waar het nog steeds aanvoelt als 30 graden. Warme schaduw dus. Vlees is uit de vriezer alvast voor vanavond. We eten worstjes met broccoli en aardappeltjes. Job heeft vrijaf gekregen en hoeft vanavond niet de barbecue aan te steken. Ik ga toch maar naar binnen om te genieten van de airco het is hier veel te warm buiten.

Zo we hebben gegeten en zitten nu buiten. Het is kwart over zeven en iets minder warm. Ik weet niet wat we vanavond gaan doen maar ik weet wel dat we weer naar het douche gebouw wandelen om lekker breeduit en lang te douchen. Morgen word een zware dag. Heet weer buiten en binnen in de camper schoonmaken. We hebben dan nog een volle dag de camper en op Mike zijn verjaardag gaan we hem schoon inleveren. Ik denk dat we zo even een kaart spelletjes gaan doen.

Ik mis van thuis niks alleen mijn Yatzhee avonden. Job mist helemaal niks en Mike mist zijn vrienden. Ik ook wel een beetje hoor. Nou ik ga sluiten en jullie horen me morgen weer. Weltrusten voor vanavond xxx.