Lake Mead

22 juli 2013 - Overton, Verenigde Staten

Hallo volgers

Goedemorgen aan alle volgers in Nederland. We hebben gelezen dat jullie dicht tegen een hittegolf aanzitten. We hebben vanmorgen even de krant gedownload en het fijne nieuws tot ons genomen.

Cisca ik hoop dat de geschiedenis les naar je zin was. misschien volgt er nog een maar dat kan ik je niet beloven. O ja we hebben de foto op facebook gezien van Anouck in haar Griekse t-shirt (jurk).

Na een bakkie hebben we de camper afgekoppeld en zijn we het hele eind ( 1 km) naar het strand gereden. Mike en ik hebben lekker een bakje soep met brood genomen. We zijn twee uurtjes gebleven want we werden gezandstraald. Ik kan je vertellen dat is geen prettig gevoel.

Eenmaal weer op ons stekkie hebben we even een koude douche genomen. Dat was best lekker. Afspoelen en afkoelen tegelijkertijd tijd. Daarna hebben we lekker in de schaduw van de camper zitten chillen. Althans Mike en ik. Job zat gewoon lekker in het hete zonnetje. Ik ging met een Nederlandse man op vakantie en ik kom terug met een donkere man. Mike zoekt zijn verkoeling nu in de camper bij de airco en Job en ik zitten achter de camper. Ver van de zon verwijderd. Hij is nu wel heel erg heet. We hebben wel de mazzel dat het windje hier stevig is.

Het is nu vier uur en we gaan als de zon onder is de barbecue aansteken. We eten rib-eye met snijboontjes en aardappelen. Ik merk wel sinds we hier (USA) zijn we steeds later gaan eten. Ik ga nu even mijn IPad neerleggen en even met mijn neus in een puzzelboekje zitten. Woordzoekers om precies te zijn. Dit moet wel anders heeft Job geen papier om de barbecue op te starten. Lol Tot vanavond.

Het is nu 19:37 uur en we hebben net lekker gegeten in de schaduw van de camper van de buren. Job ligt even op bed bij te komen en ik en Mike hebben de airco opgezocht. We gaan straks nog even een spelletje kaarten en dan rond een uur of tien naar bedje toe. Voor straks weltrusten en weer tot morgen