Los Angeles

31 juli 2013 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Hallo volgers

Goedemorgen allemaal. Het is acht uur en we vertrekken richting LEGOWORLD. Mike denkt dat we naar Disney Land gaan. Niet dus we rijden nog een stukje verder als dat.

Het is bij elkaar tweeënhalf uur rijden. Mits dat je de carpool baan neemt dan doe je er maar twee uur over. Dat is lekker doorrijden ook als het op de banen daarnaast zo langzaam rijden. Toen we de afslag namen zag je Mike zijn gezicht helemaal op glunder stand gaan. Hij wist niet hoe gauw hij het park in moest gaan en dan ook nog richting Star Wars. Hij heeft in al de tijd dat we hier zijn niet zoveel foto's gemaakt als vandaag. Hij bleef drukken op het knopje van de camera. We zijn blij dat hij het naar zijn zin had. Hij heeft de weg mogen bepalen en dat heeft hij goed gedaan. We noemde hem ook op een gegeven moment reisleider. We hebben verschillende werelden gezien van Lego. Star Wars en miniland vond ik het mooiste en ik geloof dat Job dat ook vond. Er stonden van Star Wars verschillende sets uit de verhalen van Star Wars. Mike heeft ook weer twee dozen lego Star Wars in zijn bezit. Een umbaran tank en de x-winger van Luke skywalker. hij is helemaal happy.

Miniland was Madurodam op zijn Amerikaans. Schitterend, zelfs Las Vegas was aanwezig. Even tussendoor Cisca ik ga nu even stoppen want Dirty Dancing begint net op de t.v. hier even genieten.

Ik heb heel wat foto's gemaakt dus jullie kunnen het zelf bekijken. Het is nu zes uur geweest en we gaan straks eten. Ik denk op Hollywood Bld. maar mss ook niet want ik heb geen voeten meer over. Even brainstormen en stemmen. De meeste stemmen gelden toch. Nou tot vanavond.

Het is op dit moment half tien en we zijn net terug. We hebben gegeten op de Hollywood Bld. en weer eroverheen gewandeld. Dit keer niks gekocht behalve eten dan. Onderweg kwamen we heel veel agenten op een vierkante meter tegen. Er liepen twee verschillende uniformen en ik heel nieuwsgierig gevraagd aan de sheriffs wat het verschil was tussen de LAPD en hun. Zijn antwoord was, wij zijn beter. Hij lag uit dat de LAPD de hele stad bedekken aan politiemacht en de sheriff department in verschillende countries vertegenwoordigd zijn. LA alleen heeft er al 12. Bij elkaar zijn er ongeveer 9000 agenten op de been in LA.

Tijdens het lopen kwamen we een oude diner tegen en daar gaan we morgen eten. Is het net alsof je in de jaren terug bent gegaan. Gaan nu onderuit zitten. Morgen de laatste dag om wat te doen naast de koffers inpakken. Weltrusten en tot morgen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade