Los Angeles

30 juli 2013 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Hallo volgers

Goedemorgen allemaal. Nou nog drie dagen genieten van Los Angeles voor we weer naar het vliegveld moeten. Ben er niet echt blij mee maar ik zal wel moeten. De vakantie is dan echt over.

Vandaag rijden we richting het Hollywood teken en gaan daar alles eens bekijken en foto's maken natuurlijk. O trouwens de auto startte vanmorgen in een keer.

Ik heb trouwens ook fotootje op de site geplaatst van de wagen. Hij is zo mooi. Het is jammer dat hij niet in mijn koffer past whahaha.

Nadat we boven geweest zijn, zijn we gaan rijden over de Hollywood Bld, Sunset Bld, Santa Monica Bld en de Beverly Bld. We zijn nergens uitgestapt alleen maar rond gereden en onze ogen op sommige plekken uit zitten kijken. Wat een palmbomen staan er hier. Niet van die kleintjes zoals aan de Costa del Sol maar echte grote palmbomen. We zijn nadat we alles bekeken hadden weer richting Hollywood Bld. gereden en hebben daar gegeten bij MacDonalds.

Na Mac zijn we nog even gaan wandelen over de Bld. en hebben we nog maar een paar souveniers gekocht. Ach als we er toch zijn.

Nu zijn we in het Hotel. Job zat net de krant (nu.nl) te lezen en zag iets over een tropische storm Gil die voor het puntje van Californië zich aan het opwarmen is. Ik denk niet dat wij er iets me te maken krijgen want wij hebben hier nog niks meegekregen ervan.

Job is even gaan liggen en die ga ik zo wakker maken. ETEN. Ik begin trek te krijgen en Mike ook want die heeft alweer chips naar binnen zitten werken. Laat jullie straks wel weten wat we gegeten hebben en of het smaakte. Ik ga Job wakker maken.

We hebben weer beneden in de vrieskelder (hotel restaurant). Het was er koud maar het eten was weer goed. Job en ik hebben lekker gegrilde zalm op en Mike macaroni kaas. Zag er niet uit maar hij zei dat het goed was. Nu gaan we lekker slapen en morgen vroeg op want we gaan een stukje rijden. Mike weet niet waar we heen gaan maar wij wel. Weltrusten.